• Al meer dan 500.000 doeken geleverd
  • Standaard verzending 3 werkdagen, SPOED binnen 1 werkdag!

Over Topdoek

Klantenservice Topdoek

Vragen en antwoorden over je foto op canvas en onze andere fotoproducten

Wij proberen jou zo goed mogelijk te informeren op onze website. Toch kan het zo zijn dat er iets niet helemaal duidelijk voor je is. Daarom hebben we hieronder een lijst met veel voorkomende vragen en onderwerpen samengesteld. 

Klik op de link van de vraag die jij hebt en het antwoord komt in je scherm. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Onze klantenservice helpt je graag!

Meest gestelde vragen

Foto op canvas informatie

Je vraag nog niet beantwoord?

Neem dan contact met ons op!

✉ info@TopDoek.nl

✆ 0900-5303768 (70 cent per minuut)

(Ma t/m Vr: 08.00-12.00 | 13.00-17.00 | 18.30-21.00)

MEESTGESTELDE VRAGEN

1. Wat is de levertijd van een foto op canvas?

Standaard levertijd

Nadat jij je bestelling hebt geplaatst, wordt jouw foto op canvas binnen 3 WERKdagen verstuurd. In onderstaand schema is aangegeven wanneer de uiterlijke verzenddag van jouw canvasdoek is. LET OP: als je na 13.00 bestelt, gaat de levertijd pas de volgende werkdag in!

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.

Standaard verzending Binnen 3 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Donderdag
Dinsdag Vrijdag
Woensdag Maandag
Donderdag Dinsdag
Vrijdag Woensdag
Zaterdag Donderdag
Zondag Donderdag


SPOEDORDER: je betaalt 20% extra over de verkoopprijs

Spoedorder Binnen 1 werkdag verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Maandag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

LET OP: de levertijd gaat in zodra wij je bestelling ÉN je betaling hebben ontvangen!

Heb je betaald via bankoverschrijving? Dan kan het enkele dagen duren voor wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij deze hebben ontvangen, nemen wij jouw canvas in productie. Bij betaling via iDEAL en achteraf betaling wordt jouw bestelling meteen in productie genomen.
Bovenstaande levertijden gelden voor formaten tot en met 180x100 cm. Bestel jij een groter formaat? Deze worden door onze eigen koerier bezorgd. De levertijd van grotere formaten is 5-10 WERKdagen.

LET OP! Heb jij een foto besteld met een special effect of een collage, dan gaat de levertijd in zodra je akkoord hebt gegeven aan het ontwerp!

Wij zijn in onze levertijden afhankelijk van onze vervoerspartner. Soms kan het voorkomen dat de levertijd buiten on ze macht afwijkt van onze standaarden. Wij vragen hiervoor je begrip.

Benieuwd naar de levertijden van onze overige producten? Ga dan snel naar:

> Levertijden voor overige producten

terug naar overzicht

2. Wat is de status van mijn bestelling?

TopDoek stuurt je na iedere status-update een e-mail. Ontvang je dit e-mailbericht niet? Wellicht is de mail in de 'Ongewenste mailbox' terechtgekomen.

  • Bestelstatus 'Processing' : Je foto wordt door onze medewerkers beoordeeld. Mocht de kwaliteit van je foto van onvoldoende kwaliteit blijken te zijn om te printen, dan nemen wij contact met je op.
  • Bestelstatus 'In Productie': Wij maakt je bestelling klaar.
  • Bestelstatus 'Verzonden': Je bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst en is naar je onderweg. Je ontvangt een verzendbevestiging met een Track & Trace code waarmee je de zending online kunt volgen.

Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Via dit account kun je je bestelling op de voet volgen. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar 'Bekijk Status Bestelling'.

> Log in op je account

▲ terug naar overzicht

3. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussenstaat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen. 

Staat de bevestigingsemail ook niet in je Spambox, neem dan contact met ons op via info@TopDoek.nl of 0900-5303768. Onze klantenservice stuurt je de orderbevestiging dan nogmaals toe.

▲ terug naar overzicht

4. Ik kan mijn bestelling niet afronden, wat nu?

Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via info@TopDoek.nl of telefoonnummer 0900-5303768. Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden zodat je zo snel mogelijk van je foto op canvas kunt genieten!

▲ terug naar overzicht

5. Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?

Om een perfecte foto op doek te krijgen, is het belangrijk dat je een camera met minimaal 2 megapixel gebruikt. Heb je een dergelijke camera met een vrij lage resolutie? Dan dien je je camera op de hoogste kwaliteit te zetten. Vaak is het tegenwoordig al zo dat camera’s, zelfs die op mobiele telefoons, van hoge kwaliteit zijn. Het hoeft dus geen enkel probleem te zijn om een perfect scherpe foto op canvas afdruk te creëeren!

Meer technisch gesproken dient de resolutie bij een kleine foto op doek (van ongeveer 30x30 cm tot en met 90x90 cm) minimaal 1560x1560 pixels groot te zijn. Bij een grotere foto op canvas is een minimale resolutie van 2240x2240 pixels een minimale vereiste. Wordt het u allemaal even te technisch?

Je kunt de foto vrijblijvend naar ons mailen: info@TopDoek.nl. Geef in je e-mailbericht ook duidelijk aan om welk formaat en om welke latdikte het gaat. Bij kleine formaten is de kwaliteit van jouw foto minder belangrijk dan bij grote formaten. Bij grote formaten wordt de foto namelijk uitgerekt. Mocht deze niet van goede kwaliteit zijn, dan kan het zijn dat deze niet mooi wordt afgedrukt. 

Elke foto die bij Topdoek.nl binnen komt wordt door onze medewerkers beoordeeld. Dit houdt in dat wij alleen met je foto op doek aan de slag gaan als wij goede kwaliteit kunnen leveren. Mocht de kwaliteit van je foto onvoldoende blijken te zijn, dan nemen wij contact met je op zodat je uiteindelijk een foto op canvas van topkwaliteit ontvangt!

▲ terug naar overzicht

6. Mijn betaling is mislukt, wat kan ik nu doen?

Als je betaling is mislukt kan dit verschillende redenen hebben:

  • Er is een storing bij de betreffende bank: Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de betaling nogmaals proberen te plaatsen via 'Overschrijving via bank'
  • Je hebt voor achteraf betalen gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd: Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement. 
  • Wat als achteraf betalen niet lukt? Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes. 

    iDEAL: Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. 
    Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen. 
    Via iDEAL betalen   

    Overschrijving via bank: Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

    Bankgegevens
    Bankrekening: 1191.53.572 t.n.v. TopDoek te Almere
    IBAN nummer: NL12 RABO 0119 1535 72
    BIC: RABONL2U Kvk-nummer: 39099096

▲ terug naar overzicht

7. Hoe dik is mijn foto op doek?

Bij Topdoek.nl is de foto op doek framedikte standaard 2 centimeter. Mocht je je foto op canvas net iets meer 'body' willen geven, dan kun je voor een frame van 4 centimeter dik kiezen. Bij het 4 centimeter dikke frame komt je doek iets verder van de muur te hangen waardoor het een meer ruimtelijk effect krijgt!

Voor meer informatie verwijzen wij je naar onze informatiepagina over framediktes, met diverse voorbeelden!

> Foto op canvas framedikte

▲ terug naar overzicht

8. Wat zijn de kosten van een foto op canvas?

De kosten van een foto op canvas zijn afhankelijk van het formaat en de framedikte die jij kiest. Ook een special effect of een collage brengt extra kosten met zich mee. Je hebt al een foto op canvas vanaf € 4,95! Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar onze pagina met formaten en prijzen:

> Formaten en prijzen foto op canvas

▲ terug naar overzicht

9. Is het mogelijk om een spoedbestelling te plaatsen?

Ja, dit is mogelijk. Wil je een spoedbestelling plaatsen, neem dan contact met ons op via info@TopDoek.nl of bel ons via 0900-5303768. Bij een spoedbestelling betaal je 20% extra over de verkoopprijs. Jouw canvasdoek wordt dan binnen 1 werkdag verstuurd. 

▲ terug naar overzicht

10. Wat zijn de levertijden van jullie overige producten?

FotoCadeaus

Wil je één van onze leuke fotocadeaus bestellen? Dan wordt deze binnen 2 werkdagen al naar je opgestuurd!

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen. 

Standaard verzending Binnen 2 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Woensdag
Dinsdag Donderdag
Woensdag Vrijdag
Donderdag Maandag
Vrijdag Dinsdag
Zaterdag Woensdag
Zondag Woensdag

Wanddecoratie (behalve Tuinposter, Poster en Aluminium)

Bij alle overige wanddecoratie doen wij ons best om je bestelling binnen 4 werkdagen te versturen! Deze pakketten worden veelal door DHL bij je thuis geleverd. 

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.

LET OP: voor formaten groter dan 180x100 cm geldt een levertijd van ca. 7 werkdagen. Dit kan echter oplopen tot maximaal 10 werkdagen, aangezien grotere formaten door onze eigen koerier worden afgeleverd.

Standaard verzending Binnen 4 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Vrijdag
Dinsdag Maandag
Woensdag Dinsdag
Donderdag Woensdag
Vrijdag Donderdag
Zaterdag Vrijdag
Zondag Vrijdag

Tuinposter, poster en aluminium

Wil je een tuinposter, poster of aluminium bestellen? Dan wordt dit product binnen 3 werkdagen verstuurd. 

Standaard verzending Binnen 3 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Donderdag
Dinsdag Vrijdag
Woensdag Maandag
Donderdag Dinsdag
Vrijdag Woensdag
Zaterdag Donderdag
Zondag Donderdag

LET OP: voor formaten groter dan 180x100 cm geldt een levertijd van ca. 7 werkdagen. Dit kan echter oplopen tot maximaal 10 werkdagen, aangezien grotere formaten door onze eigen koerier worden afgeleverd.

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.

Levertijd geborsteld aluminium

Voor geborsteld aluminium geldt een afwijkende levertijd van 5 werkdagen. Bij geborsteld aluminium is het niet mogelijk om een SPOEDlevering te plaatsen.

Cadeaubonnen

Tot slot worden onze cadeaubonnen binnen 1 werkdag naar je verstuurd. Mocht je geen keuze kunnen maken, dan heb jij al heel snel een cadeaubon in huis om cadeau te geven!

▲ terug naar overzicht

11. Hoe kan ik mijn foto op canvas ophangen?

Om jouw foto aan de muur op te hangen, kun je het ophangsysteem selecteren in onze besteltool. Dit doe in de tool onder Stap 2: Extra Opties. Je hebt al een ophangsysteem voor slechts € 3,47! Op deze manier kun jij jouw canvas eenvoudig aan de muur bevestigen.

▲ terug naar overzicht

12. Is het mogelijk om mijn canvas buiten op te hangen?

Je foto op canvas wordt geprint met hoogwaardige inkten en is daardoor UV-bestendig. Jouw foto op canvas kan echter niet buiten hangen. Door vocht kunnen de inkten namelijk vervagen. Wil jij jouw canvas toch graag buiten ophangen? Dan adviseren wij om een tuinposter te bestellen bij ons zusje GoedkoopTuindoek.

Zijn de canvasdoeken van Topdoek zonbestendig?

Ja! De canvasdoeken van Topdoek zijn zonbestendig en kunnen dus wel tegen een stootje! Het canvas dat wij gebruiken wordt van een speciale inkjet-coating voorzien waardoor de kleuren van je foto, ook in de zon, helder en scherp worden weergegeven. Om een foto op doek van Topdoek schoon te maken gebruik je een droge, zachte doek.

Ben je op zoek naar een tuinposter voor buiten? Ga dan naar > goedkope tuindoeken

▲ terug naar overzicht

 13. Kan ik ook een foto op doek bestellen van een papieren foto, dia of een negatief?

Ja, dat kan! Bij Topdoek kun je je foto's, dia's en negatieven op canvas laten afdrukken. Wij beschikken over professionele scan-apparatuur. Daardoor kunnen wij je garanderen dat de kwaliteit van de scan overeenkomt met de kwaliteit van je foto, dia of negatief. Het scannen is bij de prijs van je foto op doek inbegrepen!

Heb je een papieren foto, negatief, dia of een foto op een CD-rom die je op canvas wilt bestellen? Klik in het bestelsysteem dan op de knop "Ik stuur mijn foto per post" (zie afbeelding) en volg de weergegeven stappen.

▲ terug naar het overzicht

KLANTENSERVICE

Vragen

Vragen stellen staat natuurlijk vrij. Wel willen je graag wijzen op deze uitgebreide vragenpagina waar veel antwoorden op veelvoorkomende vragen te vinden zijn. 

Mocht je vraag of onderwerp er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.

   > Contactpagina 

▲ terug naar het overzicht

 

Suggesties

Wij kunnen natuurlijk het meest leren van onze klanten. Daarom, heb je suggesties, opmerkingen, tips of ervaringen die je met ons wilt delen? Laat het ons weten! 

   > Contactpagina

▲ terug naar het overzicht

 

Klachten

Wij hopen het niet, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij doen er alles aan om je met een tevreden gevoel aan ons terug te laten denken, daarom ontvangen we je klacht graag! Je klacht ontvangen wij grag per e-mail: info@TopDoek.nl
We vragen je vriendelijk een (of meerdere) foto ('s) van je fotoproduct bij te voegen zodat we je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Op werkdagen heb je binnen 24 uur een reactie op je bericht.

   > Contactpagina

▲ terug naar het overzicht

 

Bereikbaarheid

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur, van 13.00 uur tot 17.00 uur en van 18.30 tot 21.00 uur. Heb je een e-mailbericht gestuurd? Dan kun je daar op werkdagen binnen 24 uur een reactie op verwachten.

▲ terug naar het overzicht

 

Algemene voorwaarden

Onze Algemene voorwaarden kun je vinden via de onderstaande link.

   > Algemene Voorwaarden

▲ terug naar het overzicht

 

Bescherming persoonsgegevens

Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan. 

Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en bij je af te kunnen leveren. 

Welke gegevens hebben wij van je nodig?

Voor- en achternaam: Wij hebben je naam nodig om je bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen
en je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.

Adres en woonplaats: Je adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om je bestelling netjes en op tijd op het 
gewenste adres af te kunnen leveren.

Telefoonnummer: Mochten er onverhoopt vragen ontstaan over je bestelling, dan nemen wij bij twijfel even 
contact met je op.

E-mailadres: Op je e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee je je bestelling
kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!

▲ terug naar het overzicht

Beveiligde bestel- en betaalomgeving

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser. 

▲ terug naar het overzicht

BESTELLEN

Productoverzicht

Bij Topdoek kun je terecht voor jouw mooiste foto op canvas. Voor meer informatie over canvas verwijzen wij je naar > informatie foto op canvas

Ook kun je bij ons terecht voor andere fotoproducten: foto op hout, foto op aluminium, foto op plexiglas, foto op forex, fotoposter en foto op tuinposter.

Ben je wat meer budgetgericht? Wij bieden ook de leukste fotocadeaus (oa. foto op mok, onderzetters, placemats en meer) aan!

▲ terug naar overzicht

Bestelling plaatsen

  • Klik op de groene bestelbutton ´Direct bestellen´ of op de knop 'Bestel je canvas hier'
  • Kies vanaf waar jij jouw favoriete foto wilt uploaden
  • Je bent nu in de besteltool
  • Via deze tool bestel je in 4 gemakkelijke stappen je foto op canvas. Klik op de groene bestelbutton 'Begin met personaliseren' of op de bestelknop 'Upload je foto'
  • Je kunt nu eerst formaat en framedikte selecteren
  • Vervolgens selecteer je eventuele extra opties
  • Is je bestelling naar wens? Klik dan op 'Voeg toe aan Winkelwagen'
  • Je kunt ervoor kiezen nog een foto te bestellen, hiervoor doorloop je dezelfde stappen als hierboven
  • Heb je een kortingscode? Vul deze dan in en klik op 'Pas toe'
  • Wil je een cadeaubon inwisselen? Voer de cadeaubon code dan in en klik op 'Pas toe'
  • Ben je tevreden over het product/de producten in je winkelwagen? Klik op 'Door naar afrekenen'
  • Vul je account-, factuur- en verzendgegevens in
  • Betaal je bestelling via één van onze betaalopties
  • Je bestelling wordt binnen 3 werkdagen verzonden

▲ terug naar overzicht

Geen orderbevestiging ontvangen

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussen staat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen.

Staat de bevestigingsemail ook niet in je Spambox, neem dan contact met ons op via info@TopDoek.nl of 0900-5303768. Onze klantenservice stuurt je de orderbevestiging dan nogmaals toe.

Je kunt de status van je bestelling ook bekijken in je account. Hiervoor kun je eenvoudig inloggen.

▲ terug naar overzicht

Bestelling wijzigen of annuleren

Mocht je onverhoopt je bestelling willen wijzigen of annuleren, dan adviseren wij je contact op te nemen met onzeKlantenservice. Als je foto al in productie is genomen is het NIET mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.

▲ terug naar overzicht

 

Account aanmaken

Wil je een account aanmaken op Topdoek.nl? Dat kan snel en gemakkelijk. De voordelen van een eigen account zijn:

  • Sneller afrekenen
  • Je kunt meerdere afleveradressen opgeven
  • Je kunt vorige bestellingen bekijken
  • Je hebt inzage in de status van je bestelling

    > Account aanmaken

▲ terug naar overzicht

Wachtwoord vergeten

Heb je een account maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande link vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt na je aanvraag een e-mailbericht van ons met een link om je wachtwoord te wijzigen.

     > Nieuw wachtwoord aanvragen

▲ terug naar overzicht

 

LEVERING

Levertijden

FotoCadeaus

Wil je één van onze leuke fotocadeaus bestellen? Dan wordt deze binnen 2 werkdagen al naar je opgestuurd!

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.

Standaard verzending Binnen 2 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Donderdag
Dinsdag Vrijdag
Woensdag Maandag
Donderdag Dinsdag
Vrijdag Woensdag
Zaterdag Donderdag
Zondag Donderdag

Wanddecoratie (behalve Tuinposter, Poster en Aluminium)

Bij alle overige wanddecoratie doen wij ons best om je bestelling binnen 4 werkdagen te versturen! Deze pakketten worden veelal door DHL bij je thuis geleverd.

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.

LET OP: voor formaten groter dan 180x100 cm geldt een levertijd van ca. 7 werkdagen. Dit kan echter oplopen tot maximaal 10 werkdagen, aangezien grotere formaten door onze eigen koerier worden afgeleverd.

Standaard verzending Binnen 4 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Vrijdag
Dinsdag Maandag
Woensdag Dinsdag
Donderdag Woensdag
Vrijdag Donderdag
Zaterdag Vrijdag
Zondag Vrijdag

Tuinposter, poster en aluminium

Wil je een tuinposter, poster of aluminium bestellen? Dan wordt dit product binnen 3 werkdagen verstuurd.

Standaard verzending Binnen 3 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Donderdag
Dinsdag Vrijdag
Woensdag Maandag
Donderdag Dinsdag
Vrijdag Woensdag
Zaterdag Donderdag
Zondag Donderdag

LET OP: voor formaten groter dan 180x100 cm geldt een levertijd van ca. 7 werkdagen. Dit kan echter oplopen tot maximaal 10 werkdagen, aangezien grotere formaten door onze eigen koerier worden afgeleverd.

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.


Cadeaubonnen 

Tot slot worden onze cadeaubonnen binnen 1 werkdag naar je verstuurd. Mocht je geen keuze kunnen maken, dan heb jij al heel snel een cadeaubon in huis om cadeau te geven!

▲ terug naar overzicht

Verzendkosten

Wanddecoratie

Grootte van het gekozen formaat Verzendkosten
Formaten tot 120x80 cm en 100x100 cm € 5,95
Formaten van 120x80 / 100x100 cm tot 170x90 cm € 9,95
Formaten groter dan 170x90 cm € 15,95


Cadeaubonnen: Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!


Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 2,95
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 3,95


Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

Wil je een fotoproduct verzenden naar het buitenland? Kijk dan even bij verzending naar het buitenland voor meer informatie.

▲ terug naar overzicht

Verzending naar buitenland

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.

Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Je fotoproduct wordt in dit geval binnen 7 werkdagen verstuurd. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? In de checkout kun je gemakkelijk aangeven in welk land jij je bestelling wilt ontvangen. Staat jouw land er niet bij of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Verzendkosten naar het buitenland zijn als volgt:

Wanddecoratie

Grootte van het gekozen formaat Verzendkosten
Formaten tot 120x80 cm en 100x100 cm € 6,95
Formaten van 120x80 / 100x100 cm tot 170x90 cm € 10,95
Formaten groter dan 170x90 cm € 16,95


Cadeaubonnen: Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!


Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 3,95
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 4,95


Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

▲ terug naar overzicht

Wat als ik niet thuis ben?

Onze fotoproducten worden geleverd door onze vervoerspartner DHL. Formaten groter dan 100x100 cm en 80x120 cm worden door onze eigen chauffeur afgeleverd. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd.

Als je niet thuis bent op het moment van levering zijn er twee opties:

  • De chauffeur van DHL heeft een 'Niet thuis bericht' achtergelaten. Via de gegevens in dit bericht kun je een afspraak maken voor een nieuwe levering
  • De chauffeur van DHL heeft een bericht achtergelaten dat je pakket is afgeleverd bij je buren

▲ terug naar overzicht

Fotoproduct retour sturen

Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van jouw geuploade foto en jouw keuzes in onze besteltool. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je foto. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen naar volgend e-mailadres: klantenservice@topdoek.nl.

2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop. 

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

▲ terug naar overzicht

 

BETALING

Betalen via iDEAL

Betaal gemakkelijk, veilig en snel met iDEAL via je eigen bank. Het voordeel van iDEAL is dat wij je overschrijving direct ontvangen en je bestelling direct in behandeling kunnen nemen.

Via iDEAL betalen

▲ terug naar overzicht

Betalen via bankoverschrijving

Het is natuurlijk ook mogelijk om je bestelling te betalen via een overschrijving bij je eigen bank. Het nadeel van een overschrijving is dat de verwerkingstijd van de betaling langer is dan bij een iDEAL-betaling. Wij nemen je bestelling pas in behandeling als het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening.

Toch graag een overschrijving via bank doen?
Vul in de omschrijving van de overschrijving je ordernummer in. Zodra wij jebetaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Bankrekening: 1191.53.572 t.n.v. TopDoek te Almere
IBAN nummer: NL12 RABO 0119 1535 72
BIC: RABONL2U Kvk-nummer: 39099096

▲ terug naar overzicht

Achteraf betalen

Je kunt je bestelling eventueel betalen via de optie 'Achteraf betalen'. Je hoeft dan je bestelling pas te betalen zodra je deze hebt ontvangen (binnen 14 dagen na ontvangen van factuur). Het verschil met een overschrijving via bank is dat wij je bestelling direct in productie nemen en dus niet je betaling eerst binnen hoeven te hebben. Onze betalingspartner Afterpay zorgt voor een vertrouwde afhandeling van je betaling.

Achteraf betaling is mislukt
Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Afterpay (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens, waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Afterpay heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Afterpay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDEAL (zie beschrijving hieronder)
- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.

Via iDEAL betalen

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen)
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 a 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Bankrekening: 1191.53.572 t.n.v. TopDoek te Almere
IBAN nummer: NL12 RABO 0119 1535 72
BIC: RABONL2U Kvk-nummer: 39099096

▲ terug naar overzicht

Betaling is mislukt

1. iDEAL betaling lukt niet
Het kan voorkomen dat door een storing of een ander probleem je betaling via iDEAL mislukt. Krijg je een foutmelding van je bank dat er bijvoorbeeld een storing gaande is? Dan adviseren wij je de betaling via 'Overschrijving via bank' te plaatsen.

Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Bankrekening: 1191.53.572 t.n.v. TopDoek te Almere
IBAN nummer: NL12 RABO 0119 1535 72
BIC: RABONL2U Kvk-nummer: 39099096

2. Overschrijving via bank lukt niet
Ondervind je problemen bij het plaatsen van een betaling via 'Overschrijving via bank'? Dan is het mogelijk dat de betreffende bank een storing heeft. Wij adviseren het op een later tijdstip nog eens te proberen.

3. Achteraf betalen lukt niet
Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens, waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDEAL (zie beschrijving hieronder)
- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.

Via iDEAL betalen

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen)
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Bankrekening: 1191.53.572 t.n.v. TopDoek te Almere
IBAN nummer: NL12 RABO 0119 1535 72
BIC: RABONL2U Kvk-nummer: 39099096

▲ terug naar overzicht

Factuur ontvangen

Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je automatisch een factuur van je bestelling. Deze factuur is als bijlage bijgevoegd bij je orderbevestiging. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen? Stuur dan even een e-mailbericht naar info@TopDoek.nl. Onze Klantenservice stuurt je dan even een nieuwe factuur.

▲ terug naar overzicht

 

FOTO OP CANVAS INFORMATIE

Wat is een foto op canvas?

Leuk zo'n foto op canvas, maar wat is canvas nou eigenlijk? Het woord canvas is afgeleid van het 13e-eeuwse Engels-Frans woord canevaz en het Oudfrans caneves, wat betekent "gemaakt van hennep". Canvas heb je in vele soorten en maten. De meest bekende vorm is het schilderijdoek. Grootmeesters als Van Gogh en Rembrandt maakten er al gebruik van en nog steeds wordt er op canvas geschilderd. Het canvas dat voor het printen van uw foto wordt gebruikt is van katoen. Het katoenen canvas wordt van een speciale inkjet-coating voorzien zodat de kleuren van uw foto mooi, helder en scherp kunnen worden weergegeven!

Een foto op canvas is een kwaliteitsproduct en laat jouw foto stralen! Jouw foto wordt op 300 grams canvas geprint. Dit doek heeft een dikte van 0,41 mm. De inkten zijn van hoogwaardige kwaliteit en zijn UV-bestendig. Jouw canvas kan dus prima in de zon hangen! Hij kan echter niet buiten hangen, omdat vocht de inkten kan vervagen. Je kunt kiezen uit twee framediktes: 2 cm of 4 cm.

Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar onze informatiepagina over canvas:

> Foto afdrukken op canvas

▲ terug naar overzicht

Formaten en prijzen canvas

De prijs van jouw foto op canvas is afhankelijk van het formaat, de framedikte en eventuele extra opties die je selecteert. De goedkoopste foto op canvas is er al vanaf € 4,95. Hiermee zijn we de goedkoopste aanbieder van Nederland! Voor meer informatie kun je een kijkje nemen op onze prijzenpagina:

> Formaten en prijzen canvas

▲ terug naar overzicht

Afwijkende formaten canvas

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een formaat wilt dat wij niet aanbieden op onze website. Neem in dat geval contact met ons op. Wij denken graag met je mee!

▲ terug naar overzicht

Fotobewerkingen

Het kan voorkomen dat een foto die jij graag wilt laten afdrukken op canvas, een schoonheidsfoutje heeft. Zo kan iemand op de foto bijvoorbeeld rode ogen hebben of er staat nog een datum in beeld. Deze foutjes corrigeren wij GRATIS voor je! Ook kun je bij ons kiezen voor een zwart-wit of sepia foto. Deze bewerkingen zijn ook GRATIS. Verder bieden we tegen een kleine meerprijs nog een aantal extra fotobewerkingen aan. Je kunt bijvoorbeeld een kleurenfoto aanleveren wanneer u een zwart wit of sepia foto op doek wilt bestellen. In ons bestelsysteem kun je door middel van 1 simpele druk op de knop je eigen kleurenfoto omzetten naar zwart wit of sepia!  Voor een compleet overzicht kijk je op volgende pagina:

> Alle fotobewerkingen met voorbeeld

▲ terug naar overzicht

Kwaliteit van een foto op canvas

TopDoek.nl is al meer dan 12 jaar toonaangevend in de fotowereld. Jouw foto wordt geprint op hoogwaardige kwaliteit canvas. De inkten die wij gebruiken zijn eveneens van hoge kwaliteit en UV-bestendig, waardoor het niet erg is als er zonlicht op jouw canvasdoek komt. Vervolgens wordt jouw doek op een houten frame gespannen. Inmiddels zijn wij door gerenommeerde partijen als de Consumentenbond, Zoom.nl en DigifotoPRO verkozen tot beste canvasprinter van Nederland! Hieronder een korte samenvatting van onze kwaliteit:

  • Wij printen jouw foto direct op het canvasdoek
  • Kleuren worden helder en scherp afgedrukt
  • Details zijn perfect ageprint
  • De randen worden netjes afgewerkt door onze productiemedewerkers

Vele klanten gingen jou inmiddels al voor! Benieuwd wat zij van ons product vinden? Bekijk dan eens de voorbeelden die zij ingestuurd hebben:

> Voorbeelden foto op canvas

▲ terug naar overzicht

Onderhoud foto op canvas

Jouw foto wordt rechtstreeks op het canvasdoek geprint. Door de hoogwaardige kwaliteit van het canvas en de inkt, kun je jouw foto op canvas gemakkelijk schoonmaken. Wij adviseren om dit met een droge, zachte doek te doen.

LET OP: Maak jouw foto op canvas NIET schoon met een vochtige doek! De inktkleuren kunnen dan beginnen te vlekken.

▲ terug naar overzicht

Canvas bedrukken

Jouw mooiste foto wordt bij TopDoek rechtstreeks op het canvasdoek geprint. Door gebruik van hoogwaardige inkten wordt jouw foto extra scherp afgedrukt! Door deze inkten is jouw canvasdoek ook UV-bestendig. Het is helaas niet mogelijk om jouw canvasdoek buiten op te hangen. Door vocht kunnen de kleuren namelijk vervagen. 

De zijkanten van je foto op doek worden ook bedrukt met jouw foto. In ons bestelsysteem geeft de donkere rand (zie afbeelding hier onder) van je uitsnede aan welk gedeelte van je foto de zijkant van het doek bedekt. Bij een foto op canvas met een frame van 2 cm valt er iets meer dan 2 cm weg en bij een frame met een dikte van 4 cm valt er 4,5 cm weg op de zijkanten. Het is tevens mogelijk om de zijkanten onbedrukt te laten. Het onbedrukt laten van de zijkanten raden wij aan als er essentiële delen van de foto op de zijkant dreigen te vallen.

▲ terug naar overzicht

 

Korting bij grotere afname

Wil je graag meerdere canvasdoeken bestellen? Wij maken gebruiken van zogenaamde staffelkorting. Bestel je bijvoorbeeld 2 canvasdoeken, dan ontvang je 10% korting! Bij een grotere afname kun je ook een offerte aanvragen bij ons. Je krijgt dan een voorstel op maat van ons! Ook over andere vragen qua formaat of bestelgrootte, kun je gerust contact met ons opnemen. Wij denken graag met je mee!

▲ terug naar overzicht

Houdbaarheid foto op canvas

Foto’s op canvas van TopDoek kunnen je hele leven mee. Dit komt omdat we gebruikmaken van kwalitatief hoogwaardig canvas en onze prints UV-bestendig zijn. Hierdoor blijven de kleuren zoals ze waren en kun je jarenlang genieten van je prachtige foto op canvas!

▲ terug naar overzicht

Zakelijke mogelijkheden

Zakelijke klanten hebben vaak andere wensen dan onze veel van onze particuliere klanten. Geen probleem! Wij denken graag met je mee in mogelijkheden. Wil je bijvoorbeeld meerdere canvasdoeken met foto afnemen? Dan kunnen we een offerte op maat maken. Heb je andere wensen voor wat betreft het formaat of iets anders? Ook hierin zijn we flexibel! Neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden! 

   > Meer over de zakelijke mogelijkheden

▲ terug naar overzicht

Fotograaf of reseller

Wij kunnen inmiddels honderden tevreden fotografen, kunstenaars, reclamebureaus, resellers en vele andere partijen rekenen tot ons vaste klantenbestand. 
De redenen hiervan is simpel: 

  • Wij leveren constante kwaliteit
  • Wij werken met aantrekkelijke kortingen/marges
  • Je krijgt een vaste contactpersoon
  • In overleg is (bijna) alles mogelijk!

Heb je ook interesse in een samenwerking? Neem dan gerust eens vrijblijvend contact met ons op! 

   > Meer over ons fotograaf en reseller programma

▲ terug naar overzicht